solnedgång

solnedgång

torsdag 1 mars 2012

Inflyttade och en salig blandning av olika stilar........

Inflyttade tillslut i vårat nya hus, fattas dock en del lite här och där men nu när vi bor på plats så kan vi göra några timmar varje kväll med det sista fixet. Gamla och nya möbler försöker samsas i vårt hus, det är en salig blandning och röra av olika stilar men vi får ta lite i taget, kan inte byta ut allt (även om det vore kul att få inreda allt med nytt, nytt, nytt). Lite bilder från vårat kök, och vardagsrum.



2 kommentarer:

  1. Gillar verkligen ert kök, riktigt snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så här nu i efterhand när jag jobbat in mig i köket så tror jag satte den denna gången. Förra köket vi hade var iofs också bra men det fanns en del som saknades där. I vårat nya har jag inte känt att det blev nån fel placering än....Det enda jag inte hittat är en bra skåpplats för mina kokböcker, skulle ha haft dom i planeringen och det hade jag inte men de finner nog sin plats snart:)

      Radera